Wielki event na otwarcie - Great Story

Wielki event na otwarcie

Event oraz zintegrowana kampania informacyjna zainaugurowały obecność nowego salonu i serwisu samochodowego w Krakowie Grupy Autoremo Mazda, Renault, Dacia – wiodącego koncesjonera samochodowego na rynku małopolskim.

W celu prezentacji nowego salonu Grupy Autoremo szerokiej grupie klientów stworzyliśmy strategię komunikacji, opracowaliśmy koncepcję kreatywną oraz zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy zintegrowaną kampanię informacyjną, która objęła działania public relations, promocję w mediach (prasa, radio, internet) oraz aktywności w kanał social media. Kulminacyjnym momentem kampanii był wyjątkowy event pod hasłem „Autoremo. Najmodniejszy salon w Krakowie”. Event miał formę wyjątkowego pokazu mody Autoremo Cracow Fashion Night, który był zarazem Oficjalną Galą Finałową 7. edycji Cracow Fashion Week Awards 2016 – najbardziej prestiżowego wydarzenia modowego w Krakowie. Podczas pokazu w salonie zaprezentowane zostały kolekcje laureatów tej imprezy. Show poprowadził Olivier Janiak. Wzięły w nim udział gwiazdy polskiego modelingu między innymi Honorata Wojtkowska oraz Osi Ugonogh. W przygotowanym przez nas otwarciu salonu wzięła udział rekordowa liczba gości to jest ponad 700 osób. Great Story / Cappuccino PR zajmuje się kompleksową obsługą Grupy Autoremo w zakresie komunikacji marketingowej.