Odlotowy event

„Odlotowy salon, odlotowa oferta” to hasło eventu i kampanii promującej otwarcie nowego salonu samochodowego Hyundai Autoneo w Krakowie.
W celu promocji nowego salonu marki Hyundai w Krakowie przygotowaliśmy oryginalne kreacje, zintegrowaną kampanię mediową oraz niecodzienny pomysł na event. Hasło „Odlotowy salon, odlotowa oferta” był zapowiedzią niezwykłych atrakcji w salonie dostępnych dla gości uroczystego otwarcia. Mieli oni możliwość przeżycia autentycznego odlotu unosząc się w powietrzu w specjalnym mobilnym tunelu aerodynamicznego, który staną przed salonem. Event i otwarcie salonu zostało w ten sposób nagłośnione w wielu najważniejszych mediach lokalnych w radiu, prasie, internecie i telewizji. Event poprowadził znany dziennikarz motoryzacyjny Adam Kornacki. Nasz zespół zajął się kompleksowym przygotowaniem tej oryginalnej akcji promocyjnej. Great Story / Cappuccino PR zajmuje się kompleksowo komunikacją public relations Grupy Autoremo – właściciela salonu Hyundai Autoneo.