Promujemy dojrzałe piękno

„Bielenda To jest nasz czas!” hasłem akcji marketingowej prowadzonej dla linii kosmetyków anti-age Bielenda Profesjonalna Terapia Wieku.
Akcje tę stworzyliśmy oraz zrealizowaliśmy wspólnie z zespołem Klienta. Projekt obejmował konkurs dla konsumentek, w którym główną nagrodą było spotkanie z ekspertami laboratorium badawczego Bielenda, warsztaty ze specjalistami kreowania wizerunku, a także sesja fotograficzna z udziałem ambasadorki marki – Edyty Olszówki. Zaplanowane i przeprowadzone przez nas działania mediowe miały wielokanałowy i zintegrowany charakter print & online. Prowadzone były na platformie mediowej wydawnictwa Edipresse – w magazynach „Uroda Życia” i „Viva!”, w internecie na portalu Polki.pl, na profilach społecznościowych tych mediów, a także na profilach społecznościowych marki Bielenda. Nasz zespół przygotował całościowy kontent mediowy do tej akcji oraz zorganizował wszystkie wydarzenia dla finalistek. Byliśmy także producentem finałowej sesji zdjęciowej. Do udziału w sesji zaprosiliśmy znanego modela Jakoba Kosela. Great Story / Cappuccino PR zajmuje się kompleksowo obsługą PR marki Bielenda.