Weź to sobie do serca - Great Story

Weź to sobie do serca

Spotkanie prasowe pod hasłem „Weź to sobie do serca” zainaugurowało kampanię nowego smaku cukierków ziołowych Verbena.

Dla koncernu IDC Polonia, właściciela marki Verbena, zrealizowaliśmy kompleksową kampanię PR nowego smaku cukierków ziołowych Verbena Głóg. Aktywności te miały charakter edukacyjny a ich celem było uświadomienie konsumentom jak ważna jest ochrona i dbanie o dobrą kondycję serca. Nowy smak cukierków zawiera ekstrakt z głogu bogaty we flawanoidy o dowiedzionych dobroczynnym działaniu na układ krwionośny. Gościem specjalnym konferencji był ekspert Małgorzata Sikora Frąc – specjalista chorób wewnętrznych, kardiolog, która opowiadała o kardioprotekcyjnym działaniu flawonoidów z głogu oraz znaczeniu ich suplementacji w diecie. Spotkanie z licznie zgromadzonymi dziennikarkami poprowadził prezenter Olivier Janiak. Zrealizowanej przez nas kampanii public relations pod hasłem „Weź to sobie do serca” towarzyszyły aktywności reklamowe z headline’em „Przyjaciel od serca”.