Akcja Zadbaj o swoje nogi - Great Story

Akcja Zadbaj o swoje nogi

Finalistki konkursu i akcji edukacyjnej marki Bielenda „Latem pokaż swoje piękne nogi” spędziły wyjątkowy dzień z Kamilą Szczawińską – jedną z najbardziej stylowych polskich topmodelek.

Wspólnie z marką Bielenda przeprowadziliśmy drugą edycję akcji edukacyjnej uświadamiającej kobiety jak dbać o kondycję i wygląd nóg. W kampanii mediowej zaprosiliśmy kobiety do udziału w wyjątkowym konkursie fotograficznym i zachęciliśmy je do publikowania w social mediach zdjęć oznaczonych #bielendapieknenogi. Spośród tysięcy zgłoszeń do konkursu wybraliśmy dwie zwyciężczynie, które zaprosiliśmy na specjalne zakupy w showroomie połączone z poradami stylistki Kamili Szczawińskiej. Finalistki wzięły udział także w profesjonalnej sesji zdjęciowej z jej udziałem. Efekty sesji publikowane były w magazynach Cosmopolitan, Joy, Hot Moda & Shopping oraz Shape. Great Story / Cappuccino PR zajmuje się kompleksową obsługą marki Bielenda w zakresie komunikacji marketingowej.