O nas
Pasjonuje nas komunikacja marketingowa a szczególnie public relations. Od wielu lat z sukcesem kreujemy i wdrażamy strategie komunikacji marketingowej i public relations. To rezultat zaufania jakim obdarzyli nas klienci.
Komunikacją marketingową i public relations zajmujemy się niemal od 20 lat. Swoją wiedzą i energią dzieliliśmy się z wieloma wiodącymi markami w swoich segmentach takimi jak Media Markt, Tetra Pack, GlaxoSmithKline, PKN Orlen, Mieszko, US Pharmacia, Goodyear, Dunlop, Dębica, Cadbury Wedel, Sokołów, Pfizer, BP Poland, Merck, DaimlerChrysler, Bielenda, GP Battery i wieloma innymi. Mamy także bogate doświadczenie w realizacji różnorodnych eventów, konferencji, briefingów mediowych oraz imprez kulturalnych: festiwali, wystaw artystycznych, koncertów, spektakli teatralnych.
Management
Edyta Sotowska-Śmiłek
Właściciel, PR Director
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Stypendystka Rządu Republiki Francuskiej oraz Kultury Paryskiej i Fundacji Bankowej im. Leopolda Kronenberga. Komunikacją PR zajmuje się od 1999 roku na stanowiskach menedżerskich pracując dla marek z segmentu farmaceutycznego oraz kosmetycznego.
… uważam, że nie ma rzeczy niemożliwych. W życiu kieruję się zasadą „don’t try – just do it”. Od zawsze świat i ludzie ciekawili mnie tak bardzo, że będąc studentką przejechałam Europę wzdłuż i wszerz autostopem. Inspiracji do pracy szukam tam, gdzie Woody Allen – pod prysznicem, a w samochodzie śpiewam najgłośniej jak potrafię – głównie Pearl Jam, którego jestem najwierniejszą fanką od pierwszej płyty, czyli od 1992 roku.
Janusz Śmiłek
Właściciel, PR Director
Absolwent Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie. Komunikacją marketingową zajmuje się od początku lat 90. pracując w renomowanych agencjach reklamowych. Opracowywał i prowadził kampanie dla wielu marek liderów z segmentów fmcg, finanse, farmaceutki, motoryzacja. Współrealizował różnorodne przedsięwzięcia artystyczne: spektakle teatralne, wystawy, festiwale.
…nie mogę funkcjonować bez najświeższych gazet, tygodników opinii i dobrej książki. Jestem w stanie przejechać pół miasta, żeby dostać egzemplarz jakiegoś tytułu, który przegapiłem. Ktoś powie – Po co? Przecież wszystko jest online. No tak. Ale zapach farby drukarskiej i szeleszczący papier – mają to coś, jakiś nieokreślony autorytet. Lubię biegać. Biegnę więc myślę – tak sparafrazowałbym słynne Myślę więc jestem. Chętnie łączę bieganie ze wspinaniem. Jakiś czas temu zdobyłem Kasprowy w niespełna półtorej godziny. Cieszyłem się z tego wyniku raptem tydzień. Sięgnąłem po gazetę … by przeczytać, że pewna 70-latka pokonała właśnie tę samą trasę w 50 minut. No cóż, może uda mi się kiedyś tego dokonać.
Paweł Wujkowski
PR Manager, Team Coordinator
Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pierwsze doświadczenia zdobywał w „Gazecie Wyborczej” i radiu Złote Przeboje, współpracował też m.in. z Instytutem Książki (dział public relations) oraz Teatrem Groteska (marketing i promocja). W zespole Great Story nieprzerwanie od 2007 roku.
… powinienem mieszkać w Hollywood. Zgłębianie tajników i reguł rządzących amerykańskim showbusiness’em to mój konik. Fascynują mnie nowe technologie. W swoim smartphonie muszę mieć wszystkie najnowsze aplikacje. Ich działanie rozgryzam zawsze do poziomu zerojedynkowego. Uwielbiam górskie wędrówki. W czasie jednego wypadu pokonuję większy dystans, niż przeciętny Kowalski przez całe swoje życie.
Historia
Nasza agencja działa od blisko 10 lat. Zapewne wielu z Was zna nas pod nazwą Cappuccino Public Relations. Pod takim szyldem zaczynaliśmy. Ale któż lepiej niż Wy rozumie, że rynek to ciągłe zmiany? Dlatego w 2016 roku rozpoczęliśmy proces rebranding’u naszej organizacji. Czuliśmy potrzebę stworzenia nowej nazwy. Nazwy, która bardziej sugestywnie zobrazuje korzyści jakie oferujemy naszym klientom. Tak powstało Great Story.
Great Story creates Great Brands
A Cappuccino PR? Tę nazwę nadal darzymy wielkim sentymentem. Bo przecież „jest kawa i jest cappuccino”. Przyznajcie sami, które określenie brzmi subtelniej? A dodatkowo kawa i cappuccino to nieodłączny element naszej pracy. Pracy, która wymaga tego by ciągle być na najwyższych obrotach. W 2016 roku postanowiliśmy jednak zmienić nazwę na taką, która lepiej odzwierciedla nowoczesną metodologię naszego myślenia i działania. Sednem naszej pracy jest przecież inspirowanie i tworzenie wspólnie z naszymi klientami wspaniałej story dla marki, produktu, firmy, organizacji. Story, którą jej odbiorcy będą się chętnie dzielić z innymi. To właśnie było dla nas źródłem inspiracji to stworzenia nowej nazwy i zawołania. Great Story. Great Story creates Great Brands. A co z kawą i cappuccino? Pozostały, by poziom naszego zaangażowania zawsze był na najwyższym poziomie.
Zakres działania
Corporate PR
Audyt wizerunkowy
Opracowanie strategii komunikacji
Kształtowanie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
Budowanie relacji mediowych
Organizowanie spotkań z mediami
Budowanie relacji ze wszystkimi intersariuszami
Kreowanie wizerunku zarządu oraz menedżerów
Redagowanie publikacji wewnętrznych (gazeta firmowa, newsletter)
Content marketing
Opracowanie materiałów i prezentacji foto-video
Wspomaganie relacji B2B
Współtworzenie i pomoc w realizacji kampanii odpowiedzialności społecznej (CRS)
Szkolenia i treningi w zakresie komunikacji z mediami i autoprezentacji
Doradztwo sponsoringowe
Public affairs
Product / Brand PR
Tworzenie strategii komunikacji produktów, marek i usług
Wprowadzanie produktów i marek na rynek
Budowanie pozytywnych relacji mediowych
Organizowanie spotkań z mediami
Inspirowanie mediów
Content marketing
Opracowanie materiałów i prezentacji foto-video
Prowadzenie biur prasowych
Organizacja wyjazdów prasowych
Przygotowywanie materiałów prasowych
Celebrity endorsement
Zarządzanie sytuacją kryzysową
E-PR
Strategie komunikacji online
Relacje mediowe
Współpraca z blogosferą oraz influencerami
Prowadzenie E-biura prasowego
Content marketing
Opracowanie materiałów i prezentacji foto-video
Tworzenie i zarządzanie treścią www
Prowadzenie social mediów
Crisis Management
Opracowanie Crisis Manuals
Opracowanie strategii zarządzania kryzysowego
Wsparcie i doradztwo w zarządzaniu sytuacją kryzysową
Opracowanie materiałów komunikacyjnych
Wsparcie w organizacji i prowadzeniu biura prasowego
Szkolenia z zakresu wystąpień publicznych
Events
Konferencje i briefingi mediowe
Organizacja kongresów, konferencji, szkoleń
Organizacja jubileuszy oraz imprez okolicznościowych
Organizacja imprez integracyjnych
Happeningi outdoorowe
Ekspozycje targowe
Employer Branding
Audyt percepcji firmy
Opracowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Opracowanie publikacji wewnętrznych oraz komunikatów prasowych
Organizacja kanałów i działań komunikacyjnych online
Organizacja konferencji, eventów, programów integracyjnych
Opracowanie materiałów rekrutacyjnych
Szkolenia i doradztwo w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Dlaczego my
Zapewne zadajesz sobie pytanie „Jaką unikalną korzyść oferujemy naszym klientom?” Spieszymy z odpowiedzią. Stworzymy dla Twojej marki wyjątkową przestrzeń emocji, perswazji i interakcji z interesariuszami. Przestrzeń budzącą ich zaufanie i emanującą osobowością, wartościami i walorami Twojej marki. Przestrzeń, która zaangażuje interesariuszy w dzielenie się z innymi Twoją narracją. Wszystko po to, aby razem z Tobą osiągać nadzwyczajne efekty marketingowe. Skontaktuj się z nami. Przedstaw swoją sytuację. Prześlij brief. Stwórz razem z nami unikalną przestrzeni perswazji i interakcji dla Twojej marki.
Zmień konsumentów w wyznawców Twojej marki.
Dlaczego potrafimy to robić? Ponieważ znamy dogłębnie reguły, które rządzą komunikacją. Znamy specyfikę funkcjonowania środków przekazu. Mamy wieloletnie, doskonałe relacje z mediami, a co najważniejsze stworzyliśmy dziesiątki, setki takich przestrzeni emocji, perswazji i interakcji. Potwierdzeniem naszej skuteczności są bardzo wysokie wskaźniki media coverage realizowanych przez nas projektów – setki obszernych, efektownych i różnorodnych publikacji na temat naszych klientów w mediach, zarówno w sferze print jak i online.
Osiągnęliśmy to kreując sugestywne strategie komunikacji i narracje marek, oryginalne wydarzenia, akcje specjalne, eventy czy dbając o relacje z mediami.
Naszą domeną są kompleksowe usługi public relations. Nadajemy markom rozgłos, promujemy je i budujemy ich wizerunek. Nie ograniczamy się tylko do media relations czy product PR. Mamy na przykład znaczące sukcesy i bogate doświadczenie w promowaniu marek poprzez kompleksowe propagowanie wizerunku ich ambasadorów. W tym zakresie od wielu lat współpracujemy z wieloma gwiazdami.